۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

پروینی در گفتگو با مهر :

دستاوردهای انتخابات برای دشمن آزار دهنده است/ رئیس جمهور آینده باید کارشناس و دلسوز باشد

دستاوردهای انتخابات برای دشمن آزار دهنده است/ رئیس جمهور آینده باید کارشناس و دلسوز باشد

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: فرماندار سنقر و کلیایی بابیان اینکه دستاوردهای انتخابات برای دشمن آزار دهنده است گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی خبره، کارشناس و دلسوز مردم و نظام باشد.

منوچهر پروینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امر انتخابات برای تمام عوامل اجرایی و مشارکت های مردمی دخیل در این امر، به خاطر جنبه های عقیدتی و سیاسی آن در نظام جمهوری اسلامی ایران امری لذت بخش است.

وی افزود: در تمامی انتخابات های برگزار شده از همان بدو انقلاب اسلامی ایران نگرش ها و شیوه های نوینی روی کار آمده است به نحوی که به دنبال برگزاری هر مرحله انتخابات نگرشی تازه، شیوه ای نوین و نگاهی نافذتر از گذشته ایجاد شده است.

پروینی ادامه داد: هم چنین به دنبال برگزاری انتخابات، حیات تازه ای به مجموعه های گوناگون تزریق شده و انتخاب در عرصه های مختلف نیز باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود.

فرماندار سنقر تصریح کرد: آنچه که تاکنون از نتیجه برگزاری انتخابات  مشاهده شده حاکی از ایجاد شیوه ها، راهکار و تغییر نوع خدمت گزاری نسبت به گذشته پس از انتخاب جدید بوده و رونق خدمات در هر دوره نسبت به دوره قبلی است.

وی گفت: به طور کلی هر انتخابات به سان بهار، سرشار از تازگی، طراوت، رشد و بالندگی خواهد بود.

پروینی افزود: دلیل زیبایی انتخابات در جمهوری اسلامی حضور یکپارچه و یک رنگ مردم است.

وی ادامه داد: پس از هر انتخابات به خاطر حضور پرشور مردم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته می شود.

پروینی، انتخابات را مظهر شناساندن ملت ایران به مردم دنیا دانست و گفت: از این طریق مردم دنیا متوجه خواهند شد که مردم در عین داشتن خرد و اندیشه و با احساسات پاکی که به دین، میهن و نظام خود دارند، با شعور بالای سیاسی و درک و بصیرت روز افزون، چطور عاشقانه نظام خود را حفظ و حراست می کنند.

دستاوردهای انتخابات برای دشمن آزار دهنده است

فرماندار سنقر گفت: دشمن همواره سعی دارد با صرف هزینه های گزاف انتخابات ما را سرد کند اما با حضور ملت ایران در صحنه به مقصد نرسیده و دستاوردهای هر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برای دشمن آزار دهنده است.

پروینی با ابراز امیدواری از حضور پررنگ مردم در انتخابات آتی گفت: انشالله شاهد پرشورترین انتخابات با تمسک به قانون و براساس منویات مقام معظم رهبری باشیم و مردم حماسه ساز خواهند بود.

وی افزود: حال برای آنکه حاصل انتخابات موثر تر باشد باید فرد اصلح و خبره، کارشناس و دلسوز برای ریاست جمهوری و هم چنین شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند تا این حماسه کامل شود.

پروینی گفت: مردم عزیز استان کرمانشاه نیز که تمام ویژگی های یک ایرانی برای خلق حماسه را دارا هستند به میدان آمده و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی به اثبات برسانند.

فرماندار سنقر، داشتن سه مولفه ، اشنا به کار، دلسوز و کارشناس بودن را از ویژگی های اصلی افراد منتخب برشمرد.

وی، متعهد بودن و کار کردن با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه و نوع برخورد با مشکلات را از دیگر ویژگی های فرد منتخب دانست و گفت: هم اکنون ما در دهه ای از انقلاب قرار گرفته ایم که دهه ثبات انقلاب اسلامی ایران بوده و فردی که به روی کار می آید باید آشنا به مطالبات مردمی بوده و ارزش های انقلاب را بشناسد.

وی افزود: رئیس جمهورمنتخب باید باید با سیاست های جهانی منطبق بوده و برای پیشرفت ایران بهترین ارتباطات را با سایر ملل برقرار کند.

فرماندار سنقر، ادامه داد: وی باید در ایجاد ارتباطات خود با سایر ملل سه اصل انقلاب، استقلال و عزت را مد نظر داشته و باید بداند که ملت ما در هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن عزت خود نیست.

پروینی، داشتن توانایی در جهت ایجاد رفاه عمومی ملت ایران را از مهمترین ویژگی های فرد منتخب برای ایران امروز دانست و گفت: داشتن زندگی ضعیف در شان ملت ایران نیست.

وی، تصریح کرد: ایران کشوری ثروتمند از لحاظ منابع طبیعی، نیروی انسانی و فرهنگ و تمدن است لذا رئیس جمهور آینده باید توانایی به کارگیری این ثروت ها را داشته و از آن در جهت رفاه مردم استفاده کند.

فرماندار سنقر، داشتن برنامه منسج و مدون در تمامی بخش ها اعم از فرهنگ، بهداشت و درمان، آموزش، اقتصاد و غیره را از ضروریات رئیس جمهور اینده عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید بهترین برنامه ها را برای ایران ترسیم و همواره خدمت به مردم در برنامه هایش جاری و ساری باشد.
 

کد خبر 2061371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha